onsdag 14. september 2011

SDS/ Skap det selv....

Ja, det har jeg prøvd meg på i dag.....
I går kjøpte jeg et kjøkkenhåndkle til 17kr på Nille, som jeg hadde tenkt å bruke som duk på kjøkkenbenken, men str ble ikke helt riktig. Da kom jeg på at jeg kunne prøve å lage et bilde av det....

Et lerret fra Europris til 40kr

 Et kjøkkenhåndkle fra Nille til 17kr
 Ei stiftemaskin
 Og VIPS!
Ikke se på den fæle veggen, den skal ikke forbli slik for evig og alltid for å si det slik.☺
Mulig at jeg fester på et eller annet på det senere, for å få litt farger på.
Er du glad i skape noe? Da bør du ta en titt inne på denne bloggen;

Ha en fin dag alle sammen!
Jeg kommer tilbake med oppdateringer om "doskapet" i kveld, hihi.

4 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Kjære vene, hvordan får du det til? Så utrolig fint det ble!!!!
Og takk for tipset ;)

Monica sa...

Så stilig!! Kjempefin!! :) :)

Unknown sa...

Kjempefint og en god ide!

Guro sa...

Nydelig!!!
Jammen har det blitt koselig inne hos deg, alt for lenge siden sist jeg var innom :-)
Og litt av en hjerteknuser i vogna!
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Koselig å høre fra deg igjen, akkurat hva jeg trengte for å titte innom deg og.
Har vært veldig hektisk her hjemme en stund med ny jobb og skolestart.
Ha en super uke!
Klem Guro