søndag 18. september 2011

Slik ble "doskapet" + giveaway!

Hei igjen!
Jeg har tatt ei lita pause i blogginga, men fant ut at jeg måtte vise dere hvordan "doskapet" ble. Når jeg så nærmere på det, så fant jeg ut at speilet kunne taes ut. Jeg satt inn deler av en blondegardin istedet og VIPS så fikk kjøkkenet et nytt møbel! Har ikke innreda det så mye enda, men dere ser iallfall hvordan det ble.
Må si meg godt fornøyd med både forvandling og plassering. Endelig kom det fine skapet mitt til sin rett!♥

 Ved trappa har det blitt høst.........................
 Vi har hatt to (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) fine soldager nå faktisk og jeg og Adrian har kost oss på tur. Ylva var med den ene dagen og Adrian tok ansvar for å passe på den firbeinte vennen sin, hehe.


Har du lyst til å delta på en supersøt giveaway?
Ta en tur innom venninna mi, med bloggen Mine hverdager.♥
Bildet er linket.


Ha en fortsatt fin søndag dere som er innom her!☺

18 kommentarer:

Trude sa...

Stilig skapet ble Trine Lill:)

Inger Marie B. sa...

Flott skap, fine bilder!

Natalie sa...

Kjempe nydelig skap :) Takker for koselig hilsen inne hos meg :)
Ha en flott søndag!
{ Natalie }

Lindas Lille Leilighet sa...

Hei på deg:D For en koselig kommentar jeg har fått hos deg:D:D Setter skikkelig mye pris på det<3

For et fint skap du har ordnet! :D Blonder på innsida funker på masse. Og da skjuler man rotet inni skapet (om man har rot da;) Og samtidig ser det kjempefint ut.

Elsker ideen din nedenfor med lerete! der gav du meg suuuupre julegaveideer!!:D TAKK<3

klemmer til søte deg:)

Monica sa...

Speil i skapet?! Det la jeg ikke merke til i forrige innlegg om det.. Trodde det var glass/vindu jeg! ;p Må ta en tur tilbake og kikke da, skjønner jeg... Hehe.. FINT ble det hvert fall! :)

Mine hverdager (Anne) sa...

Så skapet ditt ble MYE finere uten speilen ja. Og liker den blonden inni! Kjempefint ♥
Og sjarmøren på tur da, godgutten :)
Fine høstbilder av trappa...må få rusket opp litt i sagflisa ute her jeg og. Men hipp hurra for husbygging, håper bare regnet gir seg!
Stor klem :)

Høstmamma sa...

Hei! Tusen takk for alltid så koselige kommentarer, og at du er med på trekninga mi:-)

Så søt en gutt du har, smelt:-)

God lørdagskveld!

Monica sa...

Tusen takk! ;) Bokstavene er stanset ut med QuicKutz-tang! :)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Veldig stilig skap!! Og koselig "høst-trapp" du har! ;)

Maya sa...

Utrolig fint skapet ditt ble - Jeg har også lyst på et sånn et! :)
Håper at alt står bra til sånn ellers.. Klem fra May Rita

Trollkjerringa sa...

Tusen takk for koselig melding i bloggen min. Og for at du deltar hos meg.

Du kan nå ta turen innom for å se hva du har vunnet!

Klem Agnete AKA Trollkjerringa

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselige bilder :)

Speilet kostet kr 249,- :)

Høstmamma sa...

Så bra at du fikk til bilde på lyset:-)

Ønsker deg en fin jul!

Høstmamma sa...

Hei igjen!
Gardinene er kjøpt på Princess, 40% nå. LØP OG KJØP :-)

3prinser sa...

Så fint det ble da :) Kreativ du!

Bondekjerringa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
salige lavendel sa...

Det skapet var ble så nyyyydelig!! Herlig bilde av en ansvarsbevisst hundekompis også, hihi. Ha en strålende dag!

Maya sa...

Du burde oppdatere bloggen din, likte å lese den en gang ;)