mandag 23. mai 2011

Steinene har blitt til......

marihøner!:)
Jammen meg morsomt å lage slike, men neste gang skal jeg ha bedre pensler.
Det ble litt for tjukke striper synes jeg, men homemade er homemade, hehe.


 Var en tur på den lokale blomstersjappa i dag og der var det en del jeg kunne tenkt meg gitt.
I og med at lommeboka er sjefen, så greide jeg å styre meg ganske bra.
Men denne søte miniorkideen og potta måtte bare få bli med hjem.
Nå har jeg enda en gjenstand med hjerte på også, hihi. ♥



 Og eføyen jeg kjøpte for ei stund siden fikk flytte ut på verandaen i dag. Potta har jeg kjøpt på Nille.

 Og så det obligatoriske Adrianbildet. :)


Nå øøøøøser regnet ned, men håper det gir seg iløpet av natta.
 I mårra skal vinduene vaskes og det trengs virkelig!
Nattinatt kjære lesere!

3 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Så fine marihøner! Si fra hvis du vet om flere store runde steiner ♥ hihi

Også Adrian da, søtnosen ♥

Bling - our elf on the shelf sa...

Så kreativ du er da :)
Åsså så stor veslt Adrian har blitt, tiden flyr virkelig altså! Noah utvikler seg i en rasende fart om dagen, rekker knapt å henge med jeg *svett*

Klem

Monica sa...

Så søøøte marihøner! ♥ Og mini-orkidèen, da!! :) For ikke å snakke om Adrian! ♥