mandag 1. juni 2009

GGGRRRR!!!!!!

Gjett om jeg savner å oppdatere bloggen da!:p
Har x antall bilder som har lyst til å komme på bloggen!
Ikke får jeg scrappa heller, for PC`n min er AAAAAALT for treg.
Savner å besøke bloggevenner å legge igjen spor etter meg.
Savner å delta på bloggkonkurranser.
GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Slik, da har jeg iallfall fått ut litt frustrasjon, hehe. Sitter på lånt PC og nett nå, så fant ut at jeg måtte skrive noen ord.
Vi ordner og fikser ute i finværet, herlig med sommervær!:)
Håper å kunne vise fram noen bilder om ikke alt for mange år.;)
Også satser jeg på at mine gamle lesere stikker innom meg igjen når jeg er på plass igjen!:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ det va artig å sjå litt liv innpå bloggen din å;))
Må få ut litt frustrasjon innimellom å vettu;)
Ser fram til å sjå en del bilda:)
Klem fra Anita

Bling - our elf on the shelf sa...

Å Trillus, du må få orden på den pc`n din snart. Jeg savner oppdateringer i bloggen din. Og siden jeg er inne i en "lei av forum" periode (som ikke vil gå over *mumle*) så er det liksom bloggene som oppdaterer meg om mine nettvenners gjøren og ladan.
Håper du har det flott med mann og hund i allefall.
Miss you sweetie <3

Camilla sa...

Savner bloggen din, jeg også, Trillepus! Stor klem fra meg og :)

Monica sa...

Heisann, hoppsann Trille. Monica ser innom bloggen din også...så vi følger med deg vettu.

Klem

Trine Lill sa...

Så koselig at dere ser innom meg jenter!Det setter jeg veldig stor pris på!:D

SA; vi har det toppers ja!:)
Savner deg og...<3