torsdag 7. mai 2009

Lever.....

Skulle ha posta både Mandagstema og ABC i ord og bilder- bidrag for mange dager siden, men ser ut til at jeg faller fra der gitt.:p
Har ikke like mye PC-tid som før og været begynner jo å bli så fint at en vil være mest mulig ute.:)
Hadde håpa å kunne kjøpe meg speilreflekskamera snart, som jeg har ønska meg en del år nå.
Men det ser ut til at det må vente enda et par år (?). Er liksom "en del" anna det er viktigere å bruke penga på...:p
Hmmm...har en del nye bilder jeg skulle posta, men får se om det blir senere.
Har lyst til å få fiksa på headeren min og, men det får vente.
PC`n er treeeg når jeg åpner Photoshop, sukk.
Nei, kommer tilbake senere når humøret er et par hakk bedre jeg!;)

2 kommentarer:

Kriztella sa...

Jeg er med bare innimellom på mandagstema og andre slike blogger..Det er vel ikke så viktig å være med hver gang? ;)

Bling - our elf on the shelf sa...

Så gøy å se at du lever snuppa. Selv har jeg jukset meg tilbake i rute i abc utfordringen nå i kveld. Masse flotte bilder i innlegget under foresten. Så fint dere ser ut til å ha det :)