lørdag 13. desember 2008

Jeg har blitt utfordra!

Jeg har blitt utfordra av Kriztella :)

Utfordringa lyder som følger:

Regler:
1. Link til den som har tagget deg, og skriv disse reglene.
2. List opp 7 ting om deg selv, både sprø og hverdagslige ting.
3. Utfordre 7 andre med denne utfordringen, og la dem få vite det ved å gi beskjed i bloggen deres.

* Når jeg var lita falt jeg på ei metalltrapp og fikk et dypt kutt i panna.
* Jeg tror på overnaturlige fenomener.
* Jeg liker dansbandmusikk ;)
* Familie betyr veldig mye for meg!
* Jeg håper å kunne eie min egen hest en vakker dag.
* Jeg er veldig glad i farger, både på klær, inventar og annet stæsj.;)
* En dag håper jeg å være den stolte eier av et speilreflekskamera!:)

Jeg utfordrer;

Siwan
Heidi
Ida
Scapa
Pingus
kjersti
Britt

Ingen kommentarer: