søndag 14. desember 2008

3.søndag i advent


Da har det jammen meg blitt 3.søndag i advent.:)
Jeg har fått sendt julegaver og kort og er nesten ferdig med julegavene. Mangler noen til familie, men det har ingen bråhast.
Jeg jobber og jobber og jobber litt til, men prøver å få vaska og ordna litt innimellom.
Nå har det blitt varmegrader her og for første gang i mitt liv synes jeg det er bra.....Jeg har fått "nytt" hus.;)
Prata med mamma istad og hun kunne fortelle at jeg hadde vunnet!!!Jeg har svært liten vinnerlykke, så det var artig. Tenkte; jaha, hva er det for noe da tro? Spekeskinke? Men neida, det var gavekort på sport`n hjemme i dalen.JIPPI!!Midt i blinken!=)
Så på Robinsonfinalen istad og heldigvis seira rettferdigheten.;)
Nå skal jeg ordne litt småplukk rundt omkring her før jeg tar kvelden.
See you later alligator!;)

Ingen kommentarer: