torsdag 26. juni 2008

Tilbake fra ei super helg!

Skulle gjerne visst hvordan jeg skal få bildene til å komme i riktig rekkefølge...Jeg lasta de opp i kronologisk rekkefølge, men allikevel ble det bare kaos..Hadde tenkt å komentere under hvert bilde, men skriver det samla istedet.
På torsdag kl 10.00 dro jeg til Rendalen, tok ei lita pause med middag og så dro jeg og mamma videre til Oslo. Vi stoppa på Nebbenes og drakk kaffe før vi kjørte resten av strekninga. Klokka var ganske mange før vi kom fram, så kvelden ble tilbragt hjemme hos tante Astrid med ost og kjeks.:)
Fredag var jeg oppe ganske tidlig for å dra ned til byen å treffe Bente. Rakk å skravle i tre kvarter før ho skulle på jobb. Koselig!=)
Deretter rusla jeg og mamma rundt på Oslo City og kosa oss. Ble litt shopping gitt.;)
Utpå dagen dro vi oppover igjen for å ordne oss til teaterkveld.
Vi var ute og spiste først, kjempegod mat!
Singing in the rain anbefales på det sterkeste, det var virkelig underholdende!
Når det var ferdig fant vi ut at vi skulle ta en tur neom Rådhusplassen der det var VG-lista show. Og der ble vi værende til midnatt. Masse bra musikk!:)
På lørdag traff jeg to jenter fra skravleforumet jeg er på, virkelig trivelig!
Kl 15.00 satte jeg og mamma kursen mot dalen igjen, for å få med oss slektstreff!
Artig og trivelig å treffe slekt jeg ikke har sett på flere år. Noen hadde jeg aldri hilst på.:)
Jeg holdt ut til 03.00 faktisk, sove får en gjøre senere en gang!;)
På søndag var det frokost på Storbakken og vi tok farvel med folk.
Noen av gjestene kom bortom oss før de dro videre, trivelig!:)
På kvelden pakka jeg sakene mine ut i bilen, driver jo og flytter inn i huset "mitt" enda.
Jeg ble hjemme til mandag og dro på kl 15.00.
Kan si det slik at jeg var rimelig sliten når den vakta var over.;)
Men det var den triveligste helga jeg har hatt på lenge og SÅ mye vi rakk!=)
-----------
Føler at det her ble bare rot, både med skriving og bilder, men jeg har iallfall fått dokumentert litt. Skal se om jeg får endra på det ved en senere anleding.
I kveld har jeg hatt besøk av Lene. Vi har skravla og skravla, alt for lenge siden sist!
Nå skal jeg finne senga, slik at jeg kommer meg opp og får utnytta fridagen min.
Mamma og pappa kommer på besøk, det skal bli koselig!:)
-----------
Nattinatt fra en trøtt og rotete meg;)






















Ingen kommentarer: