torsdag 26. juni 2008

Fridagen er snart over...

I dag har jeg hatt fri. Først på dagen rusla jeg til naboen, ble både skravling og Playstation, artig!
Tok en Orkangertur og fikk tak i uteblomster og lader til Nintendo DS`n, så nå kan jeg spille igjen.;)
Har fått ordna litt inne her i dag og, men måtte være ute å nyte finværet når det førstes dukka opp.
I kveld har jeg tatt noen bilder og kosa meg ved PC`n. Skal prøve å få til en LO faktisk...Gjenstår å se hvordan resultatet blir og om det blir noe av den i det hele tatt.;)
Foreldra mine kom ikke i dag allikevel, men i mårrakveld dukker de opp, gleder meg til det.
I mårra er det jobb 12-20, så blir ikke igjen så mye av dagen.


Her er en av de mange kattefigurene mine, hehe.


Dette smykket fikk jeg av broren min og kona. "Litt" meg i fargene kan man si....Bursdagsgave på forskudd er ikke å forakte.;)

Og her er altså DS`n min som jeg har blåst liv i igjen. Blomsten er en hårklype. Prøver ta bilder som er litt utenom det vanlige.=D
-------
Eventuelle lesere ønskes god natt!=)

2 kommentarer:

Guri Heli sa...

Bra blogg. Adder deg på sia mi:) www.ilehguri.blogspot.com

Trine Lill sa...

Hei!Takk for det!=)
Legger til deg jeg og.;)