mandag 2. juni 2008

Mandag igjen...

Etter jobb på lørdag, prøvde jeg meg på makrame. Lagde bare en prøve og det bærer den stakkars lenka sterkt preg av.;)
Har planer om å få kjøpt meg litt flere perler og hyssing, slik at jeg får til noen armbånd og kjeder.:)
Var også og så etter beige kartong til kortlaginga mi, men fant ingenting. Spørs om jeg må besøke den "farlige" butikken i Tr.heim, nemlig Panduro. Får jo lyst til å begynne med ALT mulig når en er der.;)
I går dro jeg til Anita. Været var selvfølgelig dårlig, så det ble ikke grilling i fjæra slik vi hadde planlagt. Men vi grilla utenfor huset og spiste inne. Koselig dag!=)

Her er den søte katten Anna. Som så mange andre katter så gikk hun mot meg når jeg satt meg ned å skulle ta bilde av henne.;)

Og her er da altså det koselige huset jeg skulle få leie til ca samme pris som det ene rommet jeg bor på nå. Men ingen viser interesse for hybelen her, så da blir det ikke noe hus på meg.:(

I dag begynner jeg på jobb 15.00. Finværet er på plass igjen, så jeg skal sykle til jobb i dag. Mulig jeg tar meg en runde for å se etter div først.
I mårra har jeg fri og vet ikke helt hva jeg skal finne på. Skal iallfall være ute hvis været er som i dag.:)

Ha en fin dag dere som er innom!=)

Ingen kommentarer: