onsdag 4. juni 2008

Dagen i går..

Jeg ble vekt rundt kl 07.00, av en gravemaskin utenfor vinduet mitt. Ga fort opp tanken på å få sove mer, for å si det slik.
Jeg hadde bestemt meg for å ta en tur til City Syd å se etter noen sommerklær hvis været var fint. Og i og med det var varmt og fint allerede fra morgenen av, så sto jeg og venta på bussen litt over kl 09.00. Dere som kjenner meg godt vet at dette ikke skjer så ofte.;) Glad i å sove lenge når jeg har fri,hehe.
Jeg angra ikke på at jeg dro så tidlig, for jeg slapp å stå i kø og 13.00 var jeg allerede ferdig med shopping og spising.=)
Det tikka inn ei mld på mobilen min, fra han jeg leier av, om at det skulle komme en å se på hybelen. YES! tenkte jeg, samtidig som jeg ikke turte å håpe for mye....
Var en tur innom Oti og skravla litt med kjente og så gikk turen til Nille for å kjøpe en solstol.
Deretter var det bare å komme seg hjem til hybelen å gjøre det så fint som mulig til "visning".

Kvelden endte med at han som var her ville ha den!!!!!=)
Og han ville flytte inn til helga, så da har jeg nok og gjør fremover.;)

Huset i innlegget under her blir da altså "mitt" allikevel! Hjalp visst å gi opp,hehe.
Jeg og venninna mi er ikke ferdig med maleprosjektet på stua, men det får vi ta litt etterhvert.
Ikke har jeg noen møbler her heller, men satser på at det blir mye uteliv frem til jeg får henta det jeg har osv.

I dag jobber jeg 12-20. Deretter suser jeg hit igjen for å ta en dusj og så skal jeg ut å spise med jobben, det blir koselig.
I mårra skal jeg jobbe i den gamle barnehagen min fra 9-12 og deretter på den faste jobben min 15-20. Etter det må jeg begynne å pakke sammen ting osv.

HA EN STRÅLENDE DAG I FINVÆRET ALLE SAMMEN!=)

Ingen kommentarer: