onsdag 17. august 2011

Skjær og brett...

I dag fikk jeg endelig ånden over meg og satte igang med å prøve å lage et kort som jeg har tenkt på lenge...Har aldri laget et slik kort før, men det blir nok flere. Artig å lage noe nytt, men det var jammen ikke så lett synes jeg...
Fant fram litt utstyr.

 Så ble det slik......
 Og slik.....
 Og etter litt liming og pynting ble det slik!☺
Skjærebrettet mitt sliter, så alle papirene ble frynsete i kantene, må vel bytte den skjæredingsen kanskje.

 Tok et bilde av kortet når det er sammenbretta også, men det ville av en eller annen grunn ikke lastes opp...
Dymoen har fått jobbe litt igjen....
 I dag tok Adrian med seg sparegrisen sin i banken og fikk seg egen konto. Han er allerede rikere enn mammaen sin, hihi.

Ønsker dere som er innom en fin onsdagskveld!♥


5 kommentarer:

Monica sa...

Sjå der du, finfint kort!! :)

Mine hverdager (Anne) sa...

utrolig fint!!
Hvor har du fått tak i det gratulerer-stemplet a? Og når blir det hobbykveld?

Mine hverdager (Anne) sa...

også den søte gutten da ;) hihi love u :)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så flink du er! Veldig kreativt kort - supersøtt:)

Dymomaskinen går varm her i det bittelille huset også, har flydd rundt med den en stund nå, og mye har fått gjennomgå;) Kanskje jeg får lage et dymo-innlegg.

Ha en fin kveld:)

klem Jennifer

Lindas Lille Leilighet sa...

Sååå fiiiint da:D Dette var noe annet enn de vanlige kortene ja:)