fredag 29. juli 2011

Bedre sent enn aldri......

Er det ikke det dem sier???
Jeg har vært lat med blogginga i det siste av flere grunner, men skal prøve å komme sterkere tilbake nå.
Må bare si at jeg tenker veldig på alle som er berørt av tragedien i Oslo og på Utøya.
Varme tanker sendes deres vei! ♥

Husker dere det "blomsterstativet" jeg posta bilde av for ei god stund siden? Endelig har det blitt pussa og malt. Ble som vanlig ikke særlig imponert over maleferdighetene mine,
men det ble da iallfall bedre enn før, hehe.

 Da jeg var på loppemarked kjøpte jeg ei lampe som jeg glemte å vise frem. Planen er at den skal få seg en ny, hvit skjerm og få plass i den ene vinduskarmen på stua.

Ute har det skjedd et aldri så lite under.....Sosikka har fått to nye blomster! Jippi jeijei!!! ☺
 Jeg og ei venninne var til Hamar her om dagen. Selv om det ble mest utstyr og klær til Adrian, så ble det jo med litt småtteri til hjemmet også. Bl.a kjøpte jeg disse søte hjertene på Princess, som jeg har pynta to lamper med.


 Husker dere hjerteranken som jeg nesten ga opp? Den sto i kjøkkenvinduet og så ikke ut til  og trives i det hele tatt. Jeg bestemte meg for å sette den i tallerkenhylla, for å se om den trivdes bedre uten sollys og tamtaratam, se her!

 Jeg har en kjærlighet for søte og fine puter og har alltid lyst på nye. Denne gangen ble det et putetrekk fra Kremmerhuset. ♥

 Tauno har hatt bursdag og jeg synes det er på sin plass å ta med et bilde av de to gutta mine. Tøffe gutter i nesten like skjorter. ♥


Jeg har malt loppefunna mine, så bilder av dem kommer når jeg har fått hengt opp og plassert dem.
Fornøyd blir jeg aldri når jeg maler møbler, men håper å kunne kamuflere med duk og duppeditter, hehe.
Nå ser det endelig ut til at været klarner opp, håper på finvær i helga! ☺
Ønsker alle en fin fredagskveld!

5 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Tøffe gutter du har :)
Og det blomsterbordet ditt ble jo kjempefint!
også puta da :) Herlig! Bra vi var innom kremmerhuset gitt hehe.

Linda - HJERTEHUSET sa...

Herlige guttar du har:-))
God helg til deg og
klem:-)

2søtesmå sa...

Hei!
Så mye fint til huset da gitt!
Og fine gutter du har! ;-) Grattis med "3-års dag" for første møte.

Håer du har hatt en fin sommer så langt!

Klem

Monica sa...

Blomsterstativet ble da kjempefint! ♥ Og det putetrekket kjøpte jeg også i forrige uke!! Hihi!! ;)
Kremmerhuset er HERLIG!
Gleder meg til å se resultatet på loppefunnene dine!

Lindas Lille Leilighet sa...

Blomsterbordet ditt ble kjempefint:) Og den lampa har jeg sansen for:D Mmmblomster;) Du har funnet deg mye fint ser jeg, artig med nye/gamle ting:) Klem