fredag 3. juni 2011

4mnd!

Hei igjen!
Jeg grudde meg visst enda mer til tannlegen enn jeg trodde, i og med jeg tok feil av dagen, hehe.
Jaja, overlevde iallfall og nå er det "bare" to ganger igjen til jeg er ferdig for denne gang.
Tenk at Adrian er 4 mnd allerede!
Vi hadde en fin sommerdag i går, så det ble mårrastrilletur, kos og grilling på kvelden.
Ylva skal være hjemme noen dager nå og foreløpig ser det ut til å gå bra, krysser fingra!
I gårkveld tok Adrian tak i grøtskjea og dro den inn i munnen, nekta å slippe, hehe.
Så da fikk han spise litt sjøl og gjett om han koste seg. Det ble bading etterpå for å si det slik, hihi.
Her kommer noen bilder fra gårsdagen. ♥








I dag skal vi på blomstershopping med bestisa våre, også skal jeg få tak i jord så det kan bli litt mer blomster utenfor husvegga her.
Vi blogges i kveld tenker jeg.
Ha en fin TORSDAG så lenge dere!

2 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Søte søte gutten ♥ Herlige bilder av en liten gutt som har blitt stor ja :)

Håper det går bedre med Ylva ♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Tusen takk for fine ord inne hos meg, det setter jeg stor pris på:) Flasken er kjøpt på Ikea, så det er ikke noe fancy greier, men jeg synes det liksom blir litt ekstra med den stjernen på:)

klem Jennifer