lørdag 14. mai 2011

Svar på kattequiz`n og ny oppdagelse...

Ja, da har jeg flydd rundt i huset og knipsa bilder av kattetinga våre. Skulle nok sagt bare figurer, for hvis jeg hadde tatt bilde av alt med katt på kunne det nok blitt farlig mange....;)
Men her iallfall alle figurene + noen ting. Ingen som gjetta helt riktig, men dere var veldig nærme og alle skjønte at jeg nok hadde ganske mange, hehe.

 Når jeg ordna med blomstra mine istad fant jeg plutselig blomster som jeg aldri har hatt før. Det er ei grønnplante som er forma som et hjerte, vet ikke hva den heter. Synes det var litt artig å oppdage nye blomster, jeg som tidligere ikke greide å holde liv i en blomst/plante mer enn noen uker. ;)


4 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

SÅ mye katter. Je er allergisk! Hehe. Fine katter ♥

Og sjekk blomsten ja. Er detta slags plante a?

Monica sa...

Hehe!! En riktig katteelsker du, gitt! ;)

Trine Lill sa...

Ingen pels på dessa Anne, hehe.
Aner ikke hva denna planta heter je..Ska prøve å finne det ut.

Jeps Monica, ingen tvil om det!;)

Unknown sa...

Jepps, jaggu har du mange katter du...

Og nå kom jeg på at jeg fikk en oppgave av deg som jeg seff har glemt! Pokker... Skriver det på en postit, så husker jeg det ;-)