mandag 18. april 2011

Tilbake!

Heisann sveisann alle sammen!
Vi er tilbake fra koselige dager i Trysil, kom hjem igjen på fredag.
Jeg har bare vært litt for lat til å blogge, hihi.
Lørdag var vi på familietur til Tynset og vi koste oss veldig. Adrian var snill som bare det og hadde nesten ikke tid til å spise på kafe, for han måtte følge med på alle lyder og folk, hihi.
I går grilla vi hos foreldra mine i det supre været! Fikk en forsmak på sommeren, endelig!
Men her kommer noen bilder fra Trysil og jeg trenger vel ikke si at det var en som kosa seg veldig der...

 På fredagskvelden hadde jeg og Adrian en liten fotoseanse før han skulle legge seg. Litt dårlig lys, men det får bare være. Ingen tvil om at detta er en liten sjarmør væ? ;)
 Og jammen meg har jeg ikke åpna Photoshop og prøvd meg på litt scrapping igjen. Veldig enkel og lite proff, men det er minnene som betyr noe. :)
 Også fikk jeg laga et par kort før helga også gitt. Artig å produsere litt igjen.

Driver stadig og tenker på de innbydelsene jeg skal lage til dåpen. Tror jeg har det meste jeg trenger, men kreativiteten min har liksom tatt ferie tydeligvis.... Dessuten har jeg ikke fått svar på om datoen er hundre prosent sikker, så da er det vel best å drøye det litt kanskje.
Sola skinner i dag også, så det blir nok en trilletur utpå dagen.
Nå skal jeg hente kassa med påskepynt å pynte litt rundt omkring her.:)
HA EN FIN MANDAG ALLE SAMMEN!

2 kommentarer:

Monica sa...

Hihi, jammen blir det mye morsomme ansikter da dem er så små! ;) Mange blikk, grimaser og ansiktsuttrykk. Arti å samle dem sammen i en montasje slik du har gjort her! :)

2søtesmå sa...

Så mange herlige ansikter! :)
Deilig med noen dager borte. Vi fyker av sted i morgen. Skal bli godt med noen dager på hytta igjen!

Gleder meg til å se dåpsinvitasjoner! Jeg har lagd for søster'n, men det ble i photoshop.

God påske!