lørdag 30. april 2011

Noen bilder og en Award!

I`m alive! Det så mørkt ut ei stund hos tannlegen i går men....hehe.
Etter tannlegebesøket koste vi oss på kafe og på noen butikker.
Ingen sak når en har en tålmodig liten gutt som koser seg i bilstolen.
Fikk tak i noen fine blomsterpotter og en engel som jeg skal få tatt bilde av senere.
Her kommer noen bilder fra dagen i dag, som nok en gang var solfylt!

 Og jammen meg har jeg ikke fått en award! Fra min barndomsvenninne, http://frubjortomt.blogspot.com/ .
Tusen takk Agnete, det var koselig!:)
Med denne awarden følger det et par regler.
Her kommer 8 ting om meg selv;
* Jeg er en skikkelig attpåklatt, har to brødre som er mange år eldre enn meg.
* Jeg har alltid hatt mange hobbyer, til tider kan det være litt slitsomt og
ville drive med så mye forskjellig, hihi.
* Jeg er veldig glad i dyr og synes definitivt at de er menneskets beste venn. Dyr kan trøste deg, være glad sammen med deg og de er en trofast venn uansett hva.
* Jeg er veldig glad i å fikse og pynte rundt meg. Bare så synd en ikke har råd til å kjøpe alt en har lyst på. ;)
* Jeg ønsker meg VELDIG et makroobjektiv, slik at jeg får tatt bedre bilder enn med makrofunksjonen på kameraet mitt.
* Det største som har skjedd meg er definitivt det å bli mamma. Jeg elsker den vesle klompen min over alt på denne jord. Å være mamma er STORT!:)
* Jeg har hatt tannlegeskrekk i alle de år og etter at Adrian ble født var jeg bare nødt til å oppsøke tannlegen igjen. Nå blir det storrengjøring og etter det SKAL jeg innkalles en gang i året, hvis ikke dropper jeg bare ut igjen....
* Jeg synes det er veldig morsomt å blogge. Koselig å se at noen leser deg jeg skriver og legger igjen spor etter seg. Dessuten fungerer bloggen min som ei slags dagbok. :)

Og så skal jeg da gi denne awarden videre til 8 stk som jeg finner inspirasjon hos, og det blir;

Tusen takk for at dere blogger jenter!:)

Ps: De kjøkkenplanene jeg pratet om kommer når jeg bare får tatt noen bilder osv. :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ojda, jeg så ikke dette innlegget før nå... Skal sette meg ned med award-oppgaven senere en dag; tusen takk, veldig hyggelig og søtt av deg!

Trine Lill sa...

Bare hyggelig Scapa.:)

Anonym sa...

Huff, jeg har vært WAY OFF i bloggverdenen i det siste... Så ikke dette før NÅ... Tusen takk da *klem*