tirsdag 26. april 2011

Hverdag igjen....

Hei igjen kjære lesere!:)
Påska har vært koselig med knall vær, gode venner, familie og god mat.
Har da knipsa noen bilder og, selv om jeg har vært litt lat på den fronten i det siste.
Har laget en montasje av Adrian som trener på å holde hodet oppe. Han har holdt hodet før også, men denne gangen var det langvarig og ikke så "skjelvende", hihi. Synes han er riktig så flink jeg.
 Også har godgutten vært på besøk til bestemor og bestefar og sjarmert dem i senk som vanlig....

 Til slutt kommer en montasje med litt diverse bilder fra påska vår.
Høydepunket var kanskje at vi gikk rundt sjøen her, 18km. Det ble en lang tur, men med en liten stopp underveis gikk det veldig bra. Var vel verst for undertegnede, som var litt stiv i skrotten etterpå. ;)
Håper det blir slik fint vær lenge fremover!:)
Nå er jeg snart ferdig med dagens must`r, så da bærer det snart ut på trilletur i det nydelige været.
Tar med kameraet, i tillfelle jeg og Adrian ser noe spennende på vår vei.
Ha en fin tirsdag alle sammen!


4 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Ser ut til at du har hatt fin påske ♥
Og Adrian, den lille sjarmøren. Stor og sterk. Gleder meg til å se dere igjen. Kos dere så mye i sola ♥

Anonym sa...

Han er så søt, Trine Lill!!! Herregud, for en sjarmør?! Skulle ønske du tok turen inn til Oslo en dag; jeg skal kaste meg rundt i så fall, så jeg får sett det lille nurket live:) Klem, Ingvild

Trine Lill sa...

Tusen takk Anne.♥

Du, når vi tar en bytur så håper jeg at vi kan treffes ja!
Tusen takk for en veldig koselig kommentar!:)

Anonym sa...

Så mange fine bilder altså :D