tirsdag 25. januar 2011

Tepper, bilder og en nydelig hund


SE HER!! Teppet jeg har strikka på over lengre tid er endelig ferdig! Jeg er virkelig stolt av meg sjøl, hehe. Ikke innvikla i det hele tatt, men med tanke på at jeg bare har strikka pannebånd og skjerf tidligere, så er jo dette et STORT skritt i riktig retning. ;)
Må nevnes at jeg har fått gode råd og assistanse av mamma underveis og A`en er det ho som har sydd på. Det ble mye større enn jeg hadde tenkt, men det er da bare en fordel. Godt og varmt er det iallfall, enten det blir brukt i vogna, på bilturer eller på gulvet. Jeg liker fargene veldig godt og synes det passer bra til den brune vogna. :)


Se på skjønne Mille da!! Jeg var på besøk hos Anne i dag og da ble jeg rundslekt i så og si hele ansiktet,hihi. Jeg tok frem kameraet og rakk å knipse før hun kom alt for nære kameraet. :)

Enda et ullpledd! Det her har mammaen min strikka og jeg elsker fargene på det! Det er tova, så her snakker vi om et enda varmere pledd. Lillegutt skal nok ikke fryse i Rendalsvintera som kommer. ;)


Puslespill, også fra den kommende bestemor. Dette blir toppers å ligge på på et stuegulv som er litt kaldt på vinteren.


Her er et bildeprosjekt som ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt. Det skulle være i lite format, men jeg trykte feil når jeg skulle skrive det ut, så istedet ble det A4. Fant ut at det kunne få være slik og hang det opp på bildestrengen jeg har fra Ikea. :)
Har forresten brukt Photoshop.

Fiiiine Happygutten har fått plass i denne ramma på stua. Dette er også ordna i Photoshop.
Ramma fikk vi av et vennepar til 30årsdagen vår og jeg synes den er så stilig!
----------------------------------------------------------------------------------
Lillegutt, lillegutt, hvor er du?????????
Joda, jeg kjenner hvor han er, men kan han ikke snart melde sin ankomst da???
Vi var uten vann fra i går til i dag og jeg tenkte kanskje at det skulle skje noe i natt....Hadde jo vært typisk at det ble når det "ikke passa" helt... Men neida, jeg våkna igjen i dagtidlig uten forandringer.
Begynner å bli redd for å legge meg om kvelden nesten, hvisomatte dersomatte..;)
Jaja, han er iallfall velkommen når som helst!
Flere har spurt om vi har bestemt oss for navn og det har vi. Dere får jo et hint lenger opp her.;)
Men vi sier ikke mer før han er her, hihi.
Håper det her er siste innlegget som ikke har noe med fødsel å gjøre!:)




2 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Søte søte Mille <3 Du fikk deg en skikkelig vask når du kom ja ;)

Teppet ditt er det bare å bøye seg i støvet for. Kjempefint ble det!

Og det bilde av magen, UTROLIG fint. Kunne ønske jeg også hadde et slik fint bilde og :)

Og den ramma di, skulle hatt kloa i den ja.


Men da satser vi på fødsel i løpet av de nærmeste dagene slik at det blir en tur på meg hihi. Gleder meg sånn til å se den lille gutten...farlig farlig. Håper ikke min har tenkt til å komme enda hehe.

Trine Lill sa...

Takk for det!:)
Et slik magebilde er jo ingen sak å fikse, det greier du!:)
Og ramma håper vi at du får tak i i mårra.;)

Håper lillegutten din drøyer litt til ja..Selv om je gleder meg til vi begge har gutta på utsida,hehe.