fredag 8. oktober 2010

Stor takk, bildebevis, digiscrapping og julekort.....

Jeg vil rette en STOR takk til alle dere som kommenterer hos meg! Det er så koselig å lese kommentarer fra både gamle og nye lesere!:)
Igjen må jeg bare beklage at det til tider er dårlig med oppdateringer, men prøver stadig å skjerpe meg, hehe.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Her er et bildebevis på at Ylva er mer glad i Happy enn det vi trodde...Vi slapp ut begge to og plutselig ropte Tauno at jeg måtte komme å se i kjøkkenvinduet. Hvem var det som sto og logra og ville leke med pusen?? Joda, det var godeste Ylva, som går med halen mellom bena og viser null interesse for pusen når de er inne! Ho satt stadig og kikka mot døra, i frykt for at vi skulle komme ut å se det som foregikk, hehe. Må le av henne, men jeg ble veldig glad, for da kan det jo hende at de faktisk er venner når vi er borte på dagtid.:)
Bildet er uklart, pga at det er tatt gjennom vinduet og at jeg ikke har alt for bra zoom, men bevis er bevis.;)


Jammen meg har jeg ikke åpna Photoshop i kveld....Aner ikke hvor lenge det er siden sist. Litt morsomt å prøve å få til noe der igjen også. Ikke noe innvikla, men får da iallfall vist fram det nye jegertalentet i familien.;)
Har jeg fortalt at Happy er gutt? Jeg har hatt en mistanke ei stund og nå er det ingen tvil lenger...Null bollemus, men baller!haha. Jaja, da bærer det i vei til dyrlegen for kastrering når han blir litt større. Bra at navnet funker på begge kjønn iallfall.:)


Her er et julekort jeg lagde til en juleserie hos Scrappekammeret .
Har tenkt å få til flere julekort, men foreløpig har ikke den helt store julefeelingen dukka opp gitt.

Ønsker alle der ute en fortsatt fin fredagskveld!:)

Ingen kommentarer: