mandag 9. august 2010

Smeeeeeeelt...

Tauno og jeg er veldig glad i katter og vi har lenge hatt lyst til å skaffe oss en. Har vært på utkikk etter den type katt vi kunne tenkt oss og plutselig dukka katten vår opp på et bilde på Facebook. En tidligere god kollega av meg hadde kattunger å gi bort..Og når jeg så denne søte jenta smelta jeg totalt!!
Så i slutten av august flytter hun inn sammen med oss to- og firbeinte. Håper hun finner seg til rette sammen med oss. Ylva kommer nok til å passe godt på, gjeterhund som hun er.;)


Navnet har vi allerede blitt enige om. Jeg kom på at vi kunne kalle henne Happy, etter http://happysmiley.blogg.no/ som vi er så heldige å få henne av. Dessuten er det jo et positivt og litt uvanlig navn kanskje. :)
Trenger jeg å si at vi gleder oss????
Bildet har jeg stjålet fra happysmiley, sorry.;)

4 kommentarer:

Bococco sa...

Åååå! Det var en utrolig nydelig pus! Jeg kommer på besøk for å hilse på denne altså! Helt klart! Ja, skal jo hilse på dere også. Men... Hehehe. :)
Klem

Anonym sa...

Åååå! Så søt bare!! Vil og ha en sånn! ;-) Kjæm tel å kose døkk masse sammen med den søtnosen der ja!!

Klem Marte

Anonym sa...

Ååååå, snakk om å bli rørt da:)))

Helt overvelda over at dere "kaller den opp" etter "meg";)

Nurket er herlig:))
Den beste av kattene vi har hatt i hus:)

Tipper dere kommer til å storkose dere med den, og ikke minst motsatt oxo:)

www.happysmiley.blogg.no

Guro sa...

Noe så nydelige da!!! Herlig farger og et skikkelig positivt navn :-)
Så flott bloggen din er blitt; nydelig header.
Gratulerer med 18000 og flott Rak også, så morsomt!!!
Ha en herlig uke!
Klem Guro