onsdag 28. juli 2010

Utfordring!

Har tatt med meg en utfordring fra Happysmiley jeg. :)

1.Tre ord om meg: blid, snill og pliktoppfyllende.

2.Det første jeg gjør om morgenen er: å slå av alarmen på tlf, eller sjekke klokka.

3.Når jeg hører på radio blir jeg: ofte frustrert, pga dårlige signaler.

4.Jeg gleder meg til: å treffe de tre tantebarna mine som kommer fra Chile!

5.Klesskapet mitt er fullt av: klær som er for små. :(

6.Når jeg skal pynte meg: blir jeg ofte irritert og vet ikke hva jeg skal ha på meg.

7.Sminke er: noe jeg bruker, men ikke alt for mye.

8:Første gang jeg smakte alkohol var jeg: vel 17 eller 18 tror jeg.

9.Jeg føler meg mest sexy når: jeg har litt brunfarge, stripa hår og har på klær som er fine.

10.I kaffebaren bestiller jeg: ingenting. Kommer aldri til å bli voksen når det kommer til kaffe.

11.I baren bestiller jeg: cider eller en drink.

12.På fest finner du meg: gjerne på dansegulvet.

13.Ved sengekanten har jeg: nattbordet mitt.

14.Jeg kan ikke leve uten: familien min, kamera, reising og penger.

15.Barn er: noen herlige vesner. Jobber med dem, men har ingen selv.

16.Om natta: sover jeg nesten ikke. Sliter med alt for mange tanker.

17.I veska har jeg: lommebok, tyggis, filofax, solbriller, plaster, lipgloss and so on.

18.Trening er: er noe jeg egentlig liker veldig godt, men har blitt alt for lat de siste åra..:(

19.Politikk er: noe jeg ikke bryr meg særlig om.

20.Kjærlighet er: innvikla, men nødvendig for å leve.

21.I høst skal jeg unne meg: ei ny veske. Over et år siden siste kjøp, ny rekord!;)

22.Alle jenter burde: være glade!:)

23.Alle gutter burde: være vettuge i hue.;)

24.Jeg er dårligst til: å ta imot skryt.

25.Jeg er flinkest til: å tenke på andre.

26.Jeg simpelten elsker: å bade!!!!

27.Det mest ulovlige jeg har gjort: aner jeg ikke...Snill som jeg er.;)

28.Jeg beundrer: pappaen min, som har måttet tåle sjukdom etter sjukdom de siste 30 åra, men som allikevel tenker positivt.

29.Det beste jeg vet: er å bli skjemt bort litt.

30.Min verste uvane: sitte oppe for lenge om kvelden.

31.Jeg er medlem i: ei velforening.

32.Jeg tror på: at dyr enser mer enn oss mennesker.

33.Du visste kanskje ikke at jeg: var ei guttejente og delvis er det enda. :D

34.På skolen var jeg: sjenert.

35.Som venn er jeg: til å stole på.

36.Når jeg har fri: liker jeg å gjøre det jeg har lyst til.

37.Jeg brenner for: dyrepoliti i Norge!!!

38.Om fem år har jeg: kanskje unger?

39.Om ti år er jeg: forhåpentligvis lykkelig.

40.Det er lov å lyve hvis: det er snakk om en liten hvit løgn.

Sånn! Tar du denne utfordringen? Ta den med deg inn på bloggen din da vel. :)

1 kommentar:

FO - 2 sa...

En GLAD og god klem til deg fra meg på en lørdagsformiddag. :)