søndag 11. juli 2010

2 år....

siden jeg møtte en estlender på fest i hjembygda mi.....:)
Og denne estlenderen ble etterhvert kjæresten min og litt senere samboeren min.:)
To år går jammen meg fort.....


Fikk denne blomsten av han på fredag. Dårlig bilde, men blomsten er iallfall fin.
Elsker deg gutten min!:)


Gutta mine! Vet ikke hvorfor den ene har rød øyer, men fikk ikke til et eneste bilde uten....
Gi meg speilrefleksen min sier jeg bare!
Apropos det, så håper jeg at forsikringspenga snart går i orden. Litt av ei mølle for å få tilbake penger gitt. Papir meg her og der. Men det er SÅÅÅÅÅ verdt det, så lenge jeg snart kan kjøpe meg ny baby!:)

3 kommentarer:

Dragen sa...

GRATTIS!! 2 år!! Kjære vene, kan det stemme... Men det gjør nok det!

Og på de to åra har jeg sett deg èn gang!!!*cry*

Savne, savne, savne!!

*klem*

Anonym sa...

<3 Elsker deg!!!!!


Tauno

FO - 2 sa...

Gratulerer med jubileumet! :)
Ønsker dere alt godt!

Håper at dere koser dere på tur.
Fortsatt god sommer! :)

Klem.