tirsdag 2. mars 2010

Hummer og kanari


Fikk tilbehørskatalog fra H&M i dag. Jeg ser at jeg kommer til å slite i vår OGSÅ...Lilla er jo liksom ikke yndlingsfargen min...;)
Er glad i alle skarpe farger nesten, så det er alltids noe som frister når vårklær og sko kommer i butikken.


Se, hun strikker!!!!!!Har ikke kommet så langt da, men er i gang,hehe. Jeg har blitt tante til tre skjønne unger som foreløpig bor i Chile og "alle" er igang med strikking av gensere, tøfler, votter and so on. Tante Trine Lill sikter derimot litt lavere og går for pannebånd.;) Har valgt denne fargen til de to gutta, mens jenta skal få et litt knæsjere ett.


Se på de søte påskelysa jeg fikk av mamma`n min!:) De er ikke satt frem enda altså, for i motsetning til butikka, så synes jeg det er litt tidlig.;)


V`oila!!!
Var til Hamar i gårkveld og var en tur innom et senter der. Og hva fant jeg rett innenfor døra? Jo, en fotobutikk med bord og vegg full av stæsj til kortlaging. Hadde lyst på alt sammen egentlig, men det ble iallfall to stempler, brads, charms, Distress Ink og to typer roser.
Ingen tvil om at det er dyrere å drive på med papirhobby enn digitalt gitt..Men, men, en må da ha litt å utfolde seg med.;)

5 kommentarer:

Guro sa...

Så mange morsome bilder :-)
Liker godt å strikke selv, men har hatt en liten pause...
Så masse morsomt du har kjøpt, gleder meg til å se hva det blir ut av det!
Klem Guro

. sa...

Viste ikke at du drev med papirscrapping også :) Kjempe fin blog du har!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Ja, her var blanding av mye kjekt! Det er herlig å se på vårklær, men her er det full vinter ennå! :)

Belinda sa...

Synst du er flink eg:)))

Eg strikker ikkje..
Eg får andre til å strikke for meg:P

Hehe:D

Prøver meg på ny blogg:
www.happysmiley.blogg.no

Håper du kikker innom:)

Norske Scrappere sa...

Er en dyr hobby ja...

Jeanette ;o)