tirsdag 2. februar 2010

En liten raring og et lite kort.....

Jeg jobber som de fleste vet i barnehage, og der lager vi litt av hvert skal jeg si dere.
Her en dag hadde jeg tenkt å lage pongpong (skrives det slik mon tro?), mens en kollega av meg kom på en ny vri. Vi snurra garn rundt en sammenbretta pappskive, knøt på en tråd og klipte opp. VIPS, så hadde vi plutselig mange små vesner hengende i taket!;)
Jeg ville ha store øyer på min, ble ikke det søtt da?



Jeg har fått laga et lite kort til tanta mi, som jeg skal sende med gava i mårra. Ble som vanlig ikke noe innvikla....Gleder meg virkelig til å få stæsjet jeg har bestilt, jeg trenger litt annen type utstyr.



Vel vel, da er det vel på tide å lege seg igjen da. Hvor blir det av kveldene egentlig???
Nattinatt!

5 kommentarer:

Dragen sa...

Så fin raring... :)

Vil ha en to-tre slike og pynte i stua med jeg også.. Ta de med når du kommer på besøk.. ;)

*luvu*

Elvlykkja sa...

Kjempesøt raring:))))

Gleder meg til helg no, for da skal eg fylle heile spisebordet mitt m scrappeutstyr:) Lage bursdagskort og album:)

Guro sa...

Herlig raring :-) Så ordentlig snill ut ;-)
Søtt kort også!

Ha en super helg.
Klem, Guro

Isa sa...

For noen søte vesner!

Takk for kommentar på bloggen min:)
Bildene er tatt selv ja.

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Den var jo kjempestilig! :) Morsom med øynene! :)

Fint kort du har laget og! :)

Ha en fin dag!