lørdag 10. oktober 2009

Sofus og nye kort!

Her kommer noen ferske bilder av væslegutten vår.:)
Han er veldig glad når han får komme inn å kose seg. Det er nok spesielt stas nå når det har blitt minusgrader ute. Jeg synes synd på han, men jeg vet jo at han greier seg fint ute, i og med pelsen blir deretter. Dessuten har han fått ei isoporplate oppe der han sover, så han har det nok egentlig veldig bra.;)


Og her kommer de tre nyeste korta jeg har laga. Som vanlig er det helt enkle kort, men uansett artig med noe selvlaga håper jeg.:)


5 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Mulig de er enkle, men også utrolig lekre :)
Søte ninisen da, selvsakt kan han vel få være inne. Vi har også hatt innekanin, fungerte utmerket. Du vet man kan få dem til å bruke sandkasse ja?

Anonym sa...

Sofus er nydelig, skjønner godt dere er fortapt i han! De kortene er enkle og überskjønne! Hadde blitt glad om jeg hadde mottatt et sånt kort! Ha en fin søndag, Trine Lill!

Dragen sa...

Hvor søt er ikke Sofus da....<3

Og jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått ett slik kort i posten.... ;)

Enda gladere om du selv kom på døra seff, for du får ikke plass i postkassa mi...

Unknown sa...

Less is more! Nydelige kort du lager, jeg hadde desidert blitt glad for sånt :-)
Og han var ørlite granne søt han Sofus'en deres ja!

Guro sa...

Flott kort. Nydelige farger og veldig fint pyntet. Masse flotte bilder i bloggen din også :-)

Takk for titten :-)