lørdag 24. oktober 2009

ABC i ord og bilder, runde 2 #E

Turen har nå kommet til bokstaven E. Denne gangen var det ganske klart hvilken E jeg skulle velge, nemlig hjemlandet til min kjære, Estland.
Vi hadde en kjempefin tur dit i juli. Veldig koselig å treffe familien hans og vi fikk vært rundt og sett på mye forskjellig. Gleder meg til å oppleve enda mer av Estland ved en senere anledning.
Bildet jeg har valgt er av Estlands nasjonalblomst, er den ikke søt?


For å se flere E`r, stikk hit .=)
Ramma jeg har brukt er fra Vera Lim `Grungy Framed 7`.

9 kommentarer:

TorAa sa...

Hvilken vakker blomst - og så bra gjengitt.

---
Husker jeg på 1970-tallet hadde en kollega gift med en dame fra Estland.
De fikk ikke den gang besøke landet, men han samlet på frimerker og gamle mynter fra Estland....

Henny sa...

Jeg vidste ikke, at kornblomsten var Estlands nationalblomst. Der kan man bare se.

Lise H sa...

Så vakker den blomsten var!
Jeg har vært i Tallin en gang, for ca 3 år siden. Dessverre fikk jeg ikke sett så mye av byen som jeg skulle ønske, men desto større grunn til å reise tilbake.

Kathrine 'Glimt' sa...

:) fin E

vanligvis liker jeg ikke store rammer, men denne var fin og passet veldig godt!

Unknown sa...

Nydelig blomst. Etland er et land jeg vet alt for lite om. Nå vet jeg i alle fall dette. Koselig innlegg.

Margrethe sa...

Dit vil jeg reise! Ikke for å plukke kornblomster (de er forresten nydelige), men for å se. Andre jeg kjenner som har vært der, vil tilbake. Det er god reklame. Helt tilfeldig (det begynte jo på E) fikk jeg med Estland i mitt innlegg også. Ha en god søndag.

Petunia sa...

Spennende å ha et slikt annet "fedreland" man må lære seg å kjenne. Nydelig bilde!

Ellen sa...

Enig med Petunia. Så morsomt med en land til å kunne ha som "hjemme"!

Ønsker deg en flott uke!

Anonym sa...

Så flott kontrastbilde. Har ikke vært i Estland, men av andre hører jeg at det er ett land som en absolutt bør besøke!