lørdag 25. april 2009

Supert vær og tur!


Her er noen bilder fra turen vi var på i dag. Vi sykla til et fint sted som ligger nede ved elva. Tauno prøvde fiskelykka, uten hell.;)
Supert vær i dag så ingenting er finere enn en slik tur da!
Når vi kom hjem igjen fant vi ut at vi skulle sykle på butikken, godt å få rørt seg litt. Spiste kylling ute på verandaen og Tauno har rydda i garasjen. Pappa var her og tok med skrot som skal kastes, så har da fått ordna litt i dag og. Jeg har "en del" esker som står og venter på å bli pakka ut, men lite fristende jobb egentlig, i og med mye av det er ting vi ikke trenger.
Har fått laga denne collagen nå og lurer jammen meg på om jeg skal få scrappa litt og. Tauno sitter med Guitar hero`n, så da slipper vi å sloss om PC`n.;)
Må vel få med meg finalen på Det store korslaget tenker jeg.
HA EN FIN LØRDAGSKVELD ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer: