mandag 13. april 2009

Ny blogheader!

Ble ikke fornøyd, den er alt for liten, men orker ikke styre mer med det nå.
Egentlig tor jeg at jeg snart tar et bilde der, istedet for å prøve å scrappe og aldri bli fornøyd.;)
Jeg har iallfall brukt Kjersti sitt nyeste kit `Luz de la Luna`, som du finner her :)
--------------------
Synes det blir litt trist å rydde bort påskepynten jeg, koselig med kyllinger og den gule fargen fresher virkelig opp stua.;)
I mårra er det jobb igjen, blir nok hardt å stå opp tidlig, men gleder meg til å jobbe igjen og.:)
Satser på at været holder seg like bra som det har vært i dag, for da er det virkelig knall å ha en jobb med mye utetid!=)
Lykke til med jobb igjen til dere som har hatt påskeferie!:)

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Likte den nye headeren jeg Trille. Det er jo bare å blåse den opp litt. Jeg for min del gleder meg egentlig ikke så mye til å jobbe i morgen, hadde klart noen dager til kjenner jeg ;)