søndag 8. mars 2009

Nye kort!

Tjolahopp alle sammen!:)
Fredagskvelden var jeg hos naboen. Vi så på TV, skravla, spiste god mat og lagde kort. Kjempekos!
Korta jeg lager er av den svært enkle sorten, men synes uansett at det er artig å kunne gi bort noe en har laga selv.:)







I går jobba jeg 9-17 og etter det kom Terje (broren min) og Silja og plukka meg opp for kinarestaurantbesøk!:) Maten smakte som vanlig himmelsk, innbakt kylling skuffer aldri.;)
De ble med meg hjem etterpå, for å ta noen mål av møbla jeg har. Greit å få avklart hvor stor henger som må til når vi skal kjøre det siste O`store flyttelasset til helga!:D
Når besøket dro hadde jeg store planer om å blogge, surfe osv osv, men sovna visst tidligere enn jeg har gjort på lenge gitt,hehe.
Men nå er jeg klar for å blogge et par utfordringer etterhvert, artig altså.:)


Ingen kommentarer: