torsdag 5. mars 2009

Neida, jeg har ikke blitt borte....

Har bare vært et par stressfulle dager, men nå er Hondaen trygt tilbake i Rendalen og jeg har en ny bil utenfor her. Så da slipper jeg å være redd for flere bilproblemer de siste dagene jeg skal kjøre til jobb.:) Snille pappaen min som låner bort nybilen!!
Ingen tvil om at jeg har verdens beste foreldre og kjæreste. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!
Og jammen meg har jeg verdens beste bror og, som hjelper meg å kjøre siste lasset neste helg, med stor henger.:)
Sitter her ganske tom for energi og bare gleder meg til å pakke ned resten å vende snuta sørover.:)
I mårrakveld skal jeg til naboen å lage kort, det blir koselig.:)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Her kommer en artig sak som jeg har sett at mange har på bloggen sin!:)
Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, ikke dikt!

1) Hva er navnet ditt: Trine Lill
2) Ord på fire bokstaver: test
3) Guttenavn: Tauno
4) Jentenavn: Tonje
5) Et yrke: tømrer
6) Farge: turkis
7) Noe du har på deg: truse
8) Mat: taco
9) Noe på badet: tannbørste
10) Et sted: Trondheim
11) Grunn til å komme for seint: tidsnød ;)
12) Noe du roper: takk!
13) Filmtittel: Tatt av vinden
14) Noe du kan drikke: Te
15) En musikkgruppe:
16) Et dyr:
17) Gatenavn:
18) Bilmerke:
19) Sangtittel: Take on me
20) Et verb: teste

Æsj, detta var vanskelig merker jeg...:p
Tror jeg oppdaterer lista når hjernen min er litt mer uthvilt.;)

Ingen kommentarer: