onsdag 11. mars 2009

Et bilde innimellom all pakkinga

Etter jobb i dag har jeg begynt å pakke ned klær og sko. Tar sin tid å få ordna alt gitt...
Heldigvis har jeg fri i mårra, så da satser jeg på å få gjort unna nesten alt.
Siste innspurten blir fredag før jobb og etter jobb kommer broren min med henger.:)
Ser på Paradise Hotel nå (jada, jeg vet jeg er rar,hehe) og leker meg litt i PS samtidig.
Fant et bilde jeg tok i høst, av Tauno og nabokatten. Synes det bildet er så koselig, der de kikker på hverandre.:)
Er ingen racer på bilderedigering, men en må da begynne et sted.:)


Ha en fin kveld dere som eventuelt er innom!:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet memory:)
Anna&Me

Trine Lill sa...

Yes, you and Anna are friends.:)
Love this photo.

And you!(L)

FO - 2 sa...

Den katten er fotogen jo! :)
Det er gøy å leke seg litt med redigering.
Jeg vil ha PS og! ;)
Og det får jeg nok. En vakker dag... ;)))

Brit. (lille meg) sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
Du har en trivelig blogg, artig å "bli kjent" med nye bloggere.
Her kommer jeg nok innom senere også.
Ha en fin dag!:)

Trine Lill sa...

Så koselig med nye besøk!:D
Takk jenter!