tirsdag 17. februar 2009

Marian Keyes?

Flere som har lest/leser bøker av henne?
Jeg synes de bøkene er så utrolig fengende!:)
De er humoristiske og tar for seg hverdagslige ting som en kjenner seg igjen i.
Herlig å kunne drømme seg bort i en bok og håpe på at den aldri slutter.....
Boka jeg leser nå heter Er du der ute? og i tillegg har jeg ei som ligger og venter på meg, Sushi for nybegynnere.
Ikke hørt om denne forfatteren sier du? Da er det en ting å gjøre; ut å kjøpe ei tjukk, underholdene pocketbok.;)
----------------------------------
Jepp, sitter nå her og smiler for meg selv jeg da. Prata med Tauno i tlf istad og humøret vårt er betraktelig bedre enn tidligere for å si det slik.;) Godt å vite at vi snart kan være sammen så og si hver dag. Da blir det norskkurs, skiturer and so on.:)
I dag leverte jeg oppsigelse på jobben. Skal på pappeskejakt snart, slik at jeg kan begynne å pakke ned kjøkkenutstyr.
I mårra blir det jobbing 12-20 og så får jeg besøk av naboen. Vi skal lage kort, gleder meg!!skravlings og 4-5 nye kort er aldri å forakte.;)
Dett var vel dett for denne gang.
Nattinatt people!

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Har ikke lest noe av den forfatteren nei, men så er jeg krim dronninga også da*knegg*
Skjønner godt at du gleder deg til å komme deg hjem til bygda di vennen min :)

Trine Lill sa...

Da er nok ikke dette bøker for deg nei...;)
Jeps, ska bli godt!:)