torsdag 19. februar 2009

FRIDAG

Var på shopping i dag og fikk endelig kjøpt meg ei ny olabukse, for gavekortet jeg fikk til jul.:)
Se bilde i tidligere innlegg.
Også fikk jeg kjøpt verdens lekreste pengepung til meg og en kollega. Har jo ingen av den sorten fra før jeg, så det var jammen meg på tide!;)
Dagens viktigste nyhet er at vi kanskje har funnet et hus vi kan leie! Snille pappaen min har vært og sett på det sammen med Tauno i dag og de mente det var bra.:)
Så kanskje, kanskje ordner det seg med bosted ganske snart og. Hadde vært kjekt, for da kan jeg flytte direkte dit, istedet for å måtte lagre alt pikkpakket mitt i garasjen.;)
Er lite motivert for å gjøre noe som helst annet enn å flytte merker jeg, men ukene går vel fort når det begynner å nærme seg flytting.
Nå har jeg åpna Photoshop og prøver å få til en ny blogheader, men tror ikke det blir noe konstruktivt ut av det.:p
Vel, vel, nattinatt til dere som kanskje er innom!:)

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så gøy med hus da snuppa, tenker det skal bli digg. Så fin ut de klærne også foresten. Å du, de fargebildene dine var riktig så lekre altså, gøy at du også ville henge med.

Trine Lill sa...

Takk for det, artig å slenge seg med, men ble hastverksbilder..
Nå jakter jeg på orange og tror jeg gjør som mange andre i dag, lager en collage med bildene.:)