mandag 26. januar 2009

Utfordring!

Denne artige utfordringa fikk jeg av Siwan

* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Dette bildet tok jeg i april -08. Jeg liker den redigerte utgaven bedre, der jeg har gjort om bildet til svart/hvitt, men beholdt farge på ringen.;)

Jeg sender utfordringa videre til:

K@trine
Ida
Kjersti
Kriztella
Berit
Mona

4 kommentarer:

Kriztella sa...

Så gøy :D Skal gjøre denne nå :)

Anonym sa...

Takk for utfordringen, Trille - denne er gøy! Så nå skal jeg finne frem det rette bildet (sikkert et mislykket et, jeg samler på alt ...). Ha en fin kveld!

Berit K. Høyland sa...

Dette "kjedebrevet" var av den koselige sorten :) Bare kjekt å bli utfordret :)

Anonym sa...

Så morsomt å bli utfordret Trille ;) Det skal jeg gjøre en kveld til uken :)

Klem Kjersti