onsdag 13. august 2008

Hellu!

I dag hadde jeg tidligvakt, deretter ble det diverse husarbeid før jeg fikk besøk.:)
Nå holder jeg på med en LO som jeg har fått i utfordring på SSS. Skal lage en naturLO som inneholder blending og minst 20 elementer. Jatta jatta, det blir såre enkelt for ei som pleier å bruke kanskje 10!;) Men jeg har godt av å bli utfordra litt, så kanskje det skjer fremskritt også, hehe.
Ellers tenker jeg mye på sydenturen som jeg og ei god barndomsvenninne skal på. I helga skal vi treffes å planlegge litt. Lønner seg vel å bestille snart, i og med vi har tenkt oss avgårde i slutten av oktober/ begynnelsen av november.=)
Må vel få med meg Paradise Hotel i kveld også....Helt sjukt program, men må bare se det for underholdninga sin del.;)
Ha en fin kveld dere som eventuelt ser innom!

Ingen kommentarer: