torsdag 28. august 2008

Har fått flere bursdagsgaver=)





Jeg er jammen meg heldig!=)
----------------------------------------------
Har ikke så mye å komme med egentlig, men må da prøve å krote ned litt.
Gleder meg veldig til sydenturen, for været er ikke akkurat det beste om dagen...
Og neste helg skal jeg på Gålå på hyttetur sammen med familien, det skal bli koselig!
Hadde besøk av tante fra mandag til onsdag, det var trivelig!
Kikker etter jobber i Elverum og håper at det snart dukker opp noe jeg kan søke på.
Jeg og naboen/venninna mi spiller Playstation for harde livet om dagen, prøver å få Crash til å gjøre som vi vil.;)
Har blitt dårlig med scrapping i det siste, men skal sette meg ned å få til noe til helga tenker jeg.
Jobber 12-20 i mårra og 9-17 på lørdag, så blir det helg!=)
Denne lille oppsumeringa får greie seg, kommer sterkere tilbake.
Kos dere alle sammen!

Ingen kommentarer: