tirsdag 29. juli 2008

Herlig dag i fjæra!

I dag var jeg i fjæra sammen med naboa mine, knallfint!=)
Fikk bada for første gang i år, fy skam meg...
Det var HERLIG! Lenge siden jeg har bada i så god temp i Norge.
Drar dit i mårra etter jobb, hvis været er like fint.:)


Fikk plutselig besøk inn vinduet en kveld jeg. Naboen Anna tok seg en runde inne her før hun gikk ut igjen,hehe.

Greide ikke å la vær å ta bilde av skjell i dag heller.;)

Bevis på at jeg bada!=)

Virkelig herlig når en kan ligge å duppe i vannet lenge, uten å fryse.



Utsikten fra der jeg satt.

Noe av strandmaten jeg hadde med meg.;)

Endelig fikk jeg tatt måkebilde! Måtte zoome, men ble da ikke fullgæli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Summer time!?!:D

Trine Lill sa...

Yes, it`s really great!=)

Anonym sa...

Yes,it's suveaeg!
No coment.(nice=)