søndag 13. juli 2008

Grendefestival i Rendalen

Onsdag dro jeg til Rendalen etter jobb.:)
Værmeldinga var heller laber for denne helga, men det ble jammen meg finvær alle dagene!:D
Kjempekoselig å være hjemme noen dager, se på livet, treffe kjentfolk, shoppe litt, gå på konsert og fester.:)
Torsdag- Nøt sola på verandaen og på kvelden var jeg og mamma på familieshow. Artistene der var Christian Ingebrigtsen, Stein Ingebrigtsen og Birger Mistereggen (musiker fra Rendalen). de vr veldig flinke og det ble mye variert musikk. Angrer på at jeg ikke hadde med kamera. Mobilbildene er ikke noe særlig å skryte av heller.

Fredag- Var bortover og så på livet, kikka i boder og traff kjentfolk. På kvelden var det utefest med dansebandet Contrazt. Veldig bra dansemusikk og mye folk. For første året på lenge, så gikk det faktisk an å sitte i kortarma!

Lørdag- Ble en tur på dagtid da også, så bl.a på at venninna mi vr med på minnestafett.:)
På kvelden ble det vorspill hos ei venninne, veldig koselig!:) Deretter var det utefest med Sie Gubba og Face 84. Herlighet for et liv de lagde! Masse folk og stor stemning. Er fornøyd med at jeg fikk lufta dansefoten.:)

Ble lite bilder fra denne helga, men tar da med de få jeg tok.;)





Ingen kommentarer: