tirsdag 17. juni 2008

Jeg er i live!:)


Her har det gått unna siden sist...Stua var blå og lilla fra før, så den har jeg og Tommy mala caffe latte. Jeg ble veldig fornøyd, men guri så kjedelig det var å male!;)
Sofaen fra dalen har kommet og jeg begynner å bli veldig fornøyd med stua. Litt provisoriske løsninger enda, men det blir etterhvert.
Gardinene liker jeg veldig godt. Er vel ingen bombe at fargen som går igjen på stua er turkis, hehe.
Jeg skal komme med flere bilder etterhvert, men har litt mye å henge fingra i om dagen.
Har kjøpt meg rammemadrass og sov veldig godt i natt gitt! Angrer ikke på det kjøpet, selv om lappa fikk føtter å gå på....
Det mobile bredbåndet er på plass, så nå skal jeg oppdatere bloggen oftere igjen.
På torsdag drar jeg til Rendalen og så drar jeg og mamma videre til Oslo. Skal på Singing in the rain på fredagskvelden. På lørdag skal jeg treffe noen BB-damer før vi vender nesa til dalen igjen for å være med på slektstreff. Gleder meg veldig til hele sulamitten!=)
Nei, jeg får fortsette å rydde, vaske og organisere her, så prates vi igjen snart!:)
PS: Hondaen ble heldigvis frisk igjen, for en relativt billig penge. JEEEIII!=)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så fint du får det! Helt enig i at maling ikke er spesielt morsomt...men det er gøy at så lite gjør så enorm forskjell! Velkommen tilbake på nett igjen ;)

Anonym sa...

Så fint du får det! :)
Klem fra 2søtesmå

Cino sa...

Så flott det ble etter at du malte! Og så fin blogg du har fått deg.

Ta gjerne en titt i bloggen min også. Jeg har gitt deg en liten utfordring.

Klem, Cino