mandag 21. april 2008

Oppmerksomhet!



I dag hadde jeg fått en link fra LindaSD , til bloggen hennes. Der hadde hun gitt en award til meg og fire andre!:) Tusen takk Linda! Jeg skal da finne fem stk som jeg vil sende en award til...
Den første jeg vil gi en award til er Christine , som er en kjempeflink digiscrapper! Og hun er ei koselig jente som alltid har tid til å skravle litt (eller mye, hehe) og er behjelpelig med alle spm jeg har. =)
Den andre jeg vil gi en award til er Sammy design , eller Frk Edwards, som jeg er så heldig å få være på teamet til! Hun lager fantastiske produkter og er ei sprudlende og herlig jente!Tusen takk for at jeg får jobbe med deg Frk.:)
Nr tre må bli RenPerle , som akkurat har laget seg en flott blogg!:) Hun er en kjempeflink scrapper som jeg finner mye inspirasjon hos.=)
Og nr fire blir Labline , som er ei koselig jente som lager masse fint. Både på scrappe- og designfronten!:)
Og sist, men ikke minst, vil jeg gi en award til Bente , som er ei venninne over alle venninner!Hun har betydd mye for meg i mange år. Selv om vi treffes alt for sjelden, så er jeg fortsatt veldig glad i henne!=)

2 kommentarer:

.:. Christine .:. sa...

Ååååhhh, tusen takk min venn! Satte stooor pris på detta :)

Karen sa...

Tusen takk, nå ble jeg kjempe glad. Det er jo du som skulle hatt den for all hjelp jeg har fått.