torsdag 24. april 2008

Ny header

Fant ut at det var på tide å lage en ny header igjen.:)
Denne gangen har jeg brukt kitte til Monica Larsen og Princess Sophie, som du kan finne her !
Tror jeg ble ganske fornøyd med fargene og elementene, men ser at det er vanskelig å se den lille teksten....Men det står altså; Med hærta tå hørt. Og det betyr at denne bloggen inneholder litt av hvert.;)
Har lyst til å få til en trekolonners blogg, men er redd for å rote til det jeg allerede har fått til. Avventer en stund, så får jeg se om det blir annet utseende etterhvert.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Været er fantastisk om dagen, noe som passer meg utmerket, i og med jeg går eller sykler til jobb hver dag.:) I mårra skal jeg ut med Ica på kinarestaurant, det blir nok trivelig.:)
Skal se om jeg får lagt inn noen bilder her i mårra, kommer liksom ikke på noen gode ideer nå.
Jeg får vel legge meg å prøve å få noen timer på øyet.

Nættja kættja!

Ingen kommentarer: